System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. "Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy i Biblioteki Publicznej w Marianowie przy ul. Mieszka I 1"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy i Biblioteki Publicznej w Marianowie przy ul. Mieszka I 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy i Biblioteki Publicznej w Marianowie polegająca na przeprowadzeniu nast. prac: - wymiana pokryć dachowych z papy i dachówki, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na pcv i drzwi wejściowych drewnianych, - docieplenie wszystkich ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm., - ułożenie ocieplenia z wełny mineralnej dachowej powlekanej bitumicznie na płaskich częściach dachu, - wykonanie opaski wokół budynku (obrzeża chodnikowe + żwirek), - montaż nowych balustrad schodowych oraz pochwytów dla osób niepełnosprawnych, - ułożenie nowej nawierzchni na podjeździe dla osób niepełnosprawnych, - docieplenie ścian w częściach podpiwniczonych, - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - wykonanie cokolika wraz z obłożeniem murków z płytek klinkierowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 19 000,00 należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej roboty budowlanej podobnej, polegającej na budowie, remoncie,. modernizacji, przebudowie budynku o wartości min. 350 000,00 złotych brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1 73-121 Marianowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1 73-121 Marianowo - pok. Nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2009-08-11 13:16:44 | 34KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | Specyfikacja_Istotnych_WarunkA_w_ZamA_wienia_Termomodernizacja_UG_Marianowo.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-11 13:16:44 | 21KB | 82 razy |
2 | Kosztorys_slepy_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-17 08:41:48 | 11,0MB | 34 razy |
3 | Specyfikacja_techniczna_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-17 08:41:48 | 46,4MB | 27 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Projekt_wykonawczy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-13 14:50:32 | 79,6KB | |
2 | ZaA_acznik_Nr_5_do_SIWZ_-__Umowa.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-13 15:14:38 | 80,5KB | |
3 | OdpowiedAo_na_pytania_do_specyfikacji.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-21 11:14:22 | 16,3KB | |
4 | Rysunki_elewacji.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-21 11:15:20 | 745,7KB | |
5 | zestawienie_stolarki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-21 11:16:04 | 474,5KB | |
6 | odpowiedzi_na_zapytanie_2009-08-25.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-25 11:48:16 | 19,3KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_03.09.2009.pdf | 2009-09-03 14:06:19 | 448,3KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jan Bugajny | 11-08-2009 13:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jan Bugajny | 10-08-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 03-09-2009 14:06 |