System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zawiadomienie o II sesji Rady Gminy Marianowo w dniu 17 maja 2024 r.
Marianowo, dnia 9 maja 2024 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie § 11 ust. 3 Statutu Gminy Marianowo uchwalonego Uchwałą Nr VI/46/2003 Rady Gminy Marianowo z dnia 27 marca 2003 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Marianowo (Dz. Urz. Woj. Zach. z 2003 r. Nr 40 poz. 641, ze zm.) uprzejmie informuję, że obrady II sesji Rady Gminy Marianowo, odbędą się w dniu 17 maja 2024 r. o godzinie 9.00, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Marianowo z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu nr I z I sesji Rady Gminy Marianowo z dnia 7 maja 2024 roku.
- Sprawozdanie Wójta Gminy o jego pracy między sesjami.
- Zapytania i interpelacje radnych.
- Informacja o stanie porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli, ochrony przeciwpożarowej na terenie Gminy Marianowo:
- informacja Komendanta Powiatowego Policji w Stargardzie,
- informacja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie,
- informacja Wójta Gminy Marianowo. - Informacja o wykonaniu planu finansowego dla rachunku dochodów pochodzących ze środków Funduszu Pomocy w 2023 roku.
- Informacja o wykonaniu planu finansowego dla rachunku dochodów pochodzących ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w 2023 roku.
- Sprawozdanie z realizacji uchwały w sprawie przyjęcia "Rocznego programu współpracy Gminy Marianowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023.
- Sprawozdanie z realizacji uchwały w sprawie przyjęcia "Wieloletniego programu współpracy Gminy Marianowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na lata 2023-2025.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Marianowo.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Marianowie.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych, osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych.
- Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2023.
- Wolne wnioski.
- Ustalenie terminu III sesji Rady Gminy Marianowo.
- Zamknięcie II sesji Rady Gminy Marianowo.
Przewodnicząca Rady Gminy
/-/ Jolanta Rębisz
Klauzula informacyjna
dla uczestników obrad sesji Rady Gminy Marianowo
Uprzejmie informuję, że na mocy art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994, z późn. zm.), obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Marianowo i na stronie internetowej Gminy Marianowo.
Uczestnicząc w sesji Rady Gminy Marianowo musicie Państwo mieć świadomość, że przetwarzanie Państwa danych osobowych w postaci wizerunku, głosu będzie realizowane w myśl art. 6 ust. 1 lit. c (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. - tzw. RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że:
- Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
- Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@data.pl, pod numerem telefonu 503 677 713, lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
- Cele i podstawy przetwarzania
Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji jawności działań organów gminy wynikających z przepisów art. 11b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994, z późn. zm.).
- Prawa osób, których dane dotyczą:
Posiada Pani/Pan prawo:
- do dostępu do Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
- do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, na podstawie art. 18 RODO,
- do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informujemy, że na podstawie obowiązujących przepisów nie przysługuje Pani/Panu prawo:
- do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d RODO,
- do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, gdyż jest to technicznie niemożliwe.
- Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt III, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy, podmioty przetwarzające które pomagają nam w realizacji celu przetwarzania.
- Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa.
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowaniu podejmowania decyzji.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 09-05-2024 15:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Katarzyna Kortus-Wojciechowska | 09-05-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 09-05-2024 15:26 |